torsdag 7 mars 2013

Kortmakeri

I ett tidigare inlägg la jag upp bilder på papper som jag hade köpt på Panduro Hobby och skrev att foton på vad det används till kommer senare.
Här är dessa bilder:

Födelsedagskort till min mamma som skickades tillsammans
med en virkad prinsesstårta magnet.



 Födelsedagskort som skickades till en vän, också tillsammans
med en virkad prinsesstårta magnet.



Födelsedagskort som skickades till min mormor.
Hon fick också en virkad prinsesstårta magnet.



Ett kort som min pojkvän fick på alla hjärtans dag, tillsammans
med hjärtformad choklad.



Ett välkommen hem kort till pojkvännen som han  
fick tillsammans med choklad när han kom hem
från en utomlandsvistelse. 
Mall till fjärilarna hittade jag här. 



 En inklädd ask. 
Här är framsidan.

 Baksidan

Insidan. 
Detta var en födelsedagspresent 
till min mamma.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar